Flowers on Wood

FAQ

Flowers on Wood

Beställnings frågor

Hur tidigast måste beställningen göras?


Det är viktig att beställningen görs i god tid. Du beställer Lyxiga Box 72 timmar innan planerade leveransen och alla andra boxar - 48 timmar, då har vi tillräcklig tid att fixa boxen med färska blommor av högsta kvalite.




Är det möjligt att skapa en egen Flower Box?


Vi är alltid redo att skapa Flower Box utifrån dina drömmar och göra den mycket speciell. Du behöver bara ringa oss på nummer 0728615971 eller kontakta oss via kontaktform. Vi återkommer till dig inom 24 timmar och diskuterar alla detalier med dig.




Kan jag skicka kort med beställningen och skriva en egen hälsning?


Du kan välja mellan treo olika kort i två färgeroch lägga till när du köper Flower Box. Det finns möjlighet att få dina egna ord skrivna på kortet.




Kommer jag att få beställningsbekrefelse?


Beställningsbekrefelse kommer att skickas samtidigt när du slutför ditt köp. Om du beställer genom att ringa oss, kommer vi också att skicka ett mejl med alla detalier.




Vad kan jag göra om jag har problem med beställningen?


Du kan alltid kontakta oss via chatt box, mobil 0728615971 eller mejl hello@flowerboxskane.se. Vi finns här att hjälpa till och ge dig en positiv upplevelse.




Kan jag beställa blommor till olika mottagare i samma beställning?


Tyvärr kan vi inte erbjuda denna tjänsten just nu och därför kan en beställning ha endas en mottagare, men vi kan erbjuda fri leverans om du lägger flera beställningar samtidigt. Vi kontaktar dig i detta fall.




Kan jag göra ändringar i min beställning efter jag slutför köpet?


Om du vill andra någonting i din beställning, kontakta oss så fort som möjligt via mobil 0728615971 eller mejl hello@flowerboxskane.se, då ska vi försöka hjälpa dig.




Jag har gjort fel på min beställning, vad kan jag göra?


Om något gick fel, kontakta oss så fort som möjligt via mobli 0728615971 eller mejl hello@flowerboxskane.se och vi ska hjälpa dig.




Kan jag avbeställa min order?


Om du vill avbeställa, måste du kontakta oss via mobil 0728615971 eller mejl hello@flowerboxskane.se. Du kan avbeställa lyxiga lådor 72 timmar innan leveransen och alla andra lådor, 48 timmar innan.




Jag fick ingen beställningsbekräfelse. Vad ska jag göra?


Dey finns möjlighet att mejl med bekräfelse hamnar i skräppost-mappen. Om du inte hittar den där eller om något inte stämmer, kontakta oss via mobil 0728615971 eller mejl hello@flowerboxskane.se så vi kan lösa det tilsammans.




Hur kan jag betala?


Tills nu, du kan betala med kort, paypal och med offline betalsmetod via internetbanking. Vi jobbar att ge dig flera betalingsmetoder.





Leverans frågor

Hur mycket kostar leveransen?


Budavgiften är 99 kr för beställningar över 1899 kr. Det gäller för leveransen inom Skåne. Avgiften är inte inkulderad i produktpriset. Väljer du att själv hämta beställningen i Vankiva 281 95, Diskusvägen 2; betalar du ingen budavgift.




Vad är för leveranstider


Vi kan inte garantera leveransen vid exakta tider, men vi gör alltid vårt yttersta för att din önskemål ska hållas. Normalt sker leveransen vardagar kl. 9:00 - 18:00 och lördagar 10:00 - 16:00 (lokala avvikelser kan förekomma). Vid speciella högtider som t ex Jul, Alla hjärtans dag eller Kvinnodagen, har vi utökade leveranstider. Väljer du hämta i Vankiva, finns beställningen att hämta på vald leveransdag vardagar kl. 9:00 - 18:00 och lördagar 10:00 - 16:00.




Var leveransen gäller?


Flower Box Skåne leverar i hela Skåne.




Kan man välja leveransdatum?


Vi levererar på valda datum. Lyx Flower Box måste vara beställd 72 timmar innan leveransen och små, mellan och stor Flower Box - 48 timmar innan.




Är leveransen till företag eller sjukhus möjglit?


Vi kan leverera till alla möjliga ombud med bibehållandet av säkerheten och Hälsomyndigheters rekommendationer.




Kan Flower Box Skåne leverera på söndag?


Vi tillgodoser våra kunders behov och därför kan vi leverera också på söndag. Var snäll och kontakta i detta fall vår kundservice via kontaktform, mejl hello@flowerboxskane.se eller mobil 0728615971.




Vad händer om person, som skulle få blommorna, är inte på den överenskomna adressen?


Om det händer, kommer vi ringa dig och prata hur vi går vidare med bestöllningen. Våra kunder får alltid bästa kindservice.





Integritetspolicys frågor

Vad gör Flower Box Skåne med mina personuppgifter?


Uppgifter som lämnas till Flower Box Skåne vid beställningar över Internet lagras av oss för att vi ska kunna utföra den beställda tjänsten samt för faktueringsändamål. Vid beställningar lagras, förutom de uppgifter some ges av kunder, även IP-nummer och tid för beställningen (ordertid).




Blir mina personuppgifter lämnade till tredje man?


Flower Box Skåne lämnar aldrig ut eller vidare adressuppgifter eller e-postadresser till tredje man, med undantag för vad som framgår ovan eller i syfte att uppfylla en rättslig skyldighet enligt lag eller domstolsbeslut.




Hur länge sparar Flower Box Skåne personuppgifter om mig?


Vi sparar dina personuppgifter så länge som det finns behöv för att fullgöra de ändamål som uppgifterna samlades in för. De sparas även under den tid som krävs enligt tillämpig lag, till exempel bokförningslagen. Flower Box Skåne sparar personuppgifter om dig som beställande kund högst 2 år efter att din order levererats. Mottagarens personuppgifter anonymiseras 6 månader efter det att ordern levererats.




Vad händer med mina personuppgifter om jag är medlem?


Personuppgifter om dig som är medlem i kundklubben sparas så länge du har ett aktivt konto. Du har rätt att när som helst avsluta ditt medlemskap. Efter att medlemskapet har avslutas kommer dina uppgifter att raderas senast 6 månader efter att vi mottagit din uppsägning.




Jag vill avsluta newsletter. Hur ska jag göra?


Om du inte längre vill ha direktmarknadsförning från Flower Box Skåne, kan du avregistrera dig från utskick via länk i botten av mejlet från oss.





Flower Box Skåne

Diskusvägen 2

281 95 Vankiva